Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday 1 June 2013

pertunangan sahabat.

Alhamdulillah...
sahabatku sudah bergelar tunangan orang pada Ahad yang lalu.In Syaa Allah,dengar khabarnya dia bakal melangsungkan majlis perkahwinannya pada bulan November ini.

Jodohnya sudah tiba.Aku?
Dia sudah bertanyakan kepada aku.Hmm,tiada jawapan lain yang aku berikan.
"Calon Tak ada."Senyum aje aku.
Tak apalah,aku masih lagi bergelar seorang pelajar.Belum tiba masanya lagi untuk aku menjadi sepertinya.

Perjalanan Masih jauh.AKu doakan dia berbahagia sehingga ke hujung usia.
Bercinta sampai ke Syurga Ya Sahabat!

barang hantaran dari pihak lelaki


0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...