Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Monday 17 June 2013

Mimpi Jodoh

"Sudikah awak menjadi teman hidup saya sebagai isteri saya sepanjang hidup saya?"

Huh,terjaga terus aku dari mimpi.Tak pernah-pernah aku mimpi macam tu sekali.Mimpi text mesej dari mr M yang melamar aku dengan text macam tu.Macam betul pun ada juga.4:43 pagi aku terjaga lepas bermimpi pasal benda tu.Tu pun lepas aku balas mesej Mr M yang aku kira agak romantik juga. =)

tiny star shining brights
its time for me to say goodnight
so close your eye and snuggle up tight
im wishing you sweet dreams tonight.
                                         (Mr.M:4.25a.m)

Lepas beberapa minggu aku balas mesej dia.Tu pun lepas rasa bersalah lepas dia hantar mesej macam tu dekat aku.Aku terus teranglah kenapa aku tak reply mesej dia.Then dia faham and suruh aku tidur balik.Kesian agaknya dekat aku lepas aku cakap aku selalu tidur kol 4 sebab nak siapkan assignment.Aku pun tidolah.Dua kali je balas mesej dia then terus pengsan.Sekejap je aku lena dapat mimpi macam tu.Aku terjaga dan tengok balik mesej dia.Nasib baik bukan betul.Kalau betul siap aku.
=)

Siang tu aku cerita dekat kawan aku.Habis aku kena sakat.Dia cakap kalau mimpi sampai 3 kali maknanya dah nampak jalanlah tu.Jodoh dah dekatlah tu.Tanda-tanda awal.Hish,minta simpang la kan.Aku student lagi.Next semester dah final year.Impian dan harapan belum terlaksana sepenuhnya lagi.

0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...