Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday 15 June 2013

MR M merajuk.

Mr.M
Mr.M merajuk sudah.Adoiyai...lemah betul la lelaki merajuk.Ingat aku nak pujuklah tu.Sorry,aku bukan jenis yang reti nak pujuk orang.Lagi-lagi bila lelaki tu tak ada kaitan dalam hidup aku.Lainlah kalau dia tu husband aku kan?Ye tak.

Hah?Kenapa Mr M merajuk?Sebabnya aku tak layan semua sms dia.Tulah,siapa suruh dia mesej aku time aku baru je setengah jam tido.Dah sah-sah aku tak layan.Kalau awal lagi tak apalah jugak.Ni pukul  dua tiga pagi dia mesej.Aku dah la mula busy dengan assignment yang melambak-lambak.

Awak,saye ni student lagilah.Lainlah awak tu dah jadi businessmen.Tak ada siapa nak kisah kalau awak tido ke tak tido.lastly,aku balas mesej dia sekali je.

    Dah tak ada keja lain ea mesej org ppgi buta ni.
   
Mesej dia banyak.
Aku malas nak layan.
Kejam kan??
Direct je aku sound dia.Dia diam terus.Sampai 2 minggu senyap.time aku free aku mesej la dia.Dia tak balas.Pahamlah aku kerja dia.Outstation memanjang.Businessman la katakan!Aku pun malas la nak layan sebab assignment dah berterabur depan mata aku.Nasib baik mata aku tak bengkak sebab dah banyak kali tido kol 4.

Beberapa hari lepas Mr.M mesej lagi.Nak tau kol bape?12:30 pagi.Aku dah pengsan sebab mata aku dah tak larat n ak menghadap buku dan laptop.Berpinar je rase.Ditambah pulak dengan tak cukup tido memang la kan.Dia mesej lagi kol 2:43 pagi.

   Salam awak dah tak sudi dengan saya sye lagi ke?
   Marahkan saya ea...

Tu yang aku malas tu dengan lelaki.Bila dia busy tak balas mesej aku tak apa.Time kita busy sibuk nak kepoh2.Haiya....
saya banyak assignment.
Maaf anda takkan dilayan.

sampai hari ni aku tak mesej dia.Malas la ku nak pujuk dia.N jangan harap jugak aku nak pujuk dia.Bukan ada apa-apa pun dengan aku.Kawan je kan?Aku pun tak pernah nak terfikir ke arah yang lebih dari tu.Pesanan mak aku sentiasa dalam ingatan.Mak cakap hati-hati berkawan dengan orang sana.

Mak,anak mak yang cute lagi baik ni kan tak ada perasaan.Cintan cintun ni dia tak main.Dia main aku terima nikahnya je.Mak carikan boleh???kuikuikui....
Hehe...
Gatal pulak.
Nikah je macam ni kan senang.

Saya yang cute lagi baik.
(perasan)


*Cinta menuju ke jannah*


0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...