Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Wednesday 12 June 2013

Ujian

Satu persatu ujian yang datang apabila final exam kian menghampiri.Beberapa hari yang lepas salah seorang teman sekuliah telah meninggalkan UiTM.Entah apa masalahnya sedangkan tinggal dua minggu sahaja lagi final exam kian bermula.Rugi rasanya hampir setahun dia bersama kami di sini mengambil jurusan yang sama.

Hendak dikatakan kerana salah faham yang terjadi antara kami tidak juga.Hal tu hanya kerana group assignment yang diberikan dia kepada kami salah dan tidak boleh diterima dek akal.Bukan aku nak mempertikaikan kebolehan dia dan kebijaksanaan dia dalam pelajaran.Tapi sememangnya idea yang diberikan dia memang tidak logik.Assignment yang kami buat berkenaan proses membuat perabut.Capacity management!Logikkah kalau nak dibuat explaination berkenaan perabut then dikaitkan pula dengan keropok lekor.Bila ditegur dikatakan aku ni jahat.Suka marah orang.Entahlah,aku ni tegas.Pantang bila kerja yang diberikan dibuat sambil lewa.

Aku pun silap juga.terlalaluu tegas kot.

Hasilnya pagi tadi masa presentation,"Your report have a problem..."
Nah!Memang sedap dengar kan?Hadoi...kena hentam coz bahagian dia yang paling banyak problem.

0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...