Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Thursday 13 June 2013

Malam Dinner Fakulti

Assalamualaikum.Lama rasanya tak pergi program dinner under fakulti.Rasanya last pergi masa part 1 tu pun under program yang di ambil.OPEMS stand for Operations Management.Semalam tema dinner tu Melayu,Tradisional & Moden.Tema yang paling senang nak ikut.inner ni under Fakulti Pengurusan Perniagaan dan perakaunan(FPPP) .Tak payah nak sewa baju-baju bagai.Nasib baik aku ni jenis banyak baju kurung yang ade tiga ciri tu.Senang tak payah nak pinjam or nak glamour sangat even ramai kawan aku cakap aku banyak baju yang lip-lap macam baju mak datin tu.Hui,mulut!

tudung yang digunakan,
cantik kan?murah je 2 helai rm15.
=)

Malam tu aku pakai baju kurung pahang.Fesyen baju.See!Its me,pandai tak ikut fesyen terkini.Siapa bilang gadis melayu tak menawan.Tak payah nak ber'vogue' sangat la kan.Kalau vogue tapi macam sarung nangka tak guna juga.Berpakaian dan berfesyen mengikut gaya Islam.Memang terbaik kan?Baju kurung aku warna lembut.Warna krim kehijauan sikit dengan hiasan baldu.Tak ada lip-lap pon.:)
opss senget pulak.maaf ye



Touching bila senior kami dari part 5  dan Part 6 buat persembahan mewakili OPEMS.Lagu tak tahan,Jangan pisahkan ditujukan buat semua pensyarah.Lagi terbaik bila diorang semua bagi fresh flower dekat semua tetamu VIP dan VVIP(pensyarah dan rektor).Ramai yang puji dioramg.Gambate part 5 OPEMS.

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.Aku balik jalan kaki dengan kawan aku lagi 3 orang.Jam 12.01 pagi.Almaklum,AJK kena balik lewat sikit sebab nak kemas dewan.Huargh...=(
Balik,rehat then solat Isya'.Lepas tu kena prepare untuk presentation method analysis pula.Penat tak usah kira la kan.But im enjoy.

kami


roomate
saranghae
=D










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...