Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Wednesday 5 June 2013

aku dia dan assignment

Lagi beberapa minggu sahaja final exam akan bermula.Makin dekat aku dengan exam,makin serabut kepala aku dengan assignment yang tak akan pernah sepi selagi aku bergelar pelajar.Lagi serabut bila assignment berkumpulan yang dh diagihkan tugas tak siap.Sakitnya kepala bila ade yang jadi parasit dalam kumpulan.Sudahnya aku bersengkang mata hingga ke 4 pagi untuk siapkan tugas orang lain.

Pagi tadi masa di kelas,aku dapat tahu dari ahli lain dia tanyakan assignment dah siap ke?Adoi,sakitnya hati bila dengar.Dia si penumpang,tanpa membuat sebarang kerja mahupun menyumbang idea kepada kami.Then,macam mana dengan markah?Konfem lah dia dapat markah free hasil usaha kami.Dia bukan lagi budak kecik yang perlu disuruh satu persatu.Umurnya lebih tua daripada kami.

Bukan aku tak kesiankan dia.Bila dia buat macam ni rasa menyesal pula ambil dia sebagai ahli kumpulan.Sudahlah kami perlu buat presentation based on report yang dah dibuat.Dia macam mana?apa yang perlu aku buat?

0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...