Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Sunday 5 May 2013

dia..

Pagi ini pada jam 1:39 minit pagi tiba-tiba sahaja aku teringatkan si dia.Dia yang aku kenal boleh dikatakan hampir 4 tahun.Kami jarang bertemu,sesekali bertemu dan berbual sekadar di facebook.Dia masih lagi seperti dulu,jika kami berjumpa bertentangan mata,aku akan cuba lari daripada dia.Aku tahu siapa dia.Secara terang-terangan dia mengaku ramai kenalan wanita.Aku tahu juga,banyak kali juga dia kecewa dalam cinta.Termasuk juga dengan kawan sekolah aku dahulu.
aku menulis dari hati

Kini,aku dapat tahun dia akan mula melanjutkan pelajaran peringkat diploma di Shah Alam.Umurnya kini dalam lingkungan 25 tahun.Selepas beberapa tahun menghabiskan STPM dan bekerja baru kini dia berniat untuk kembali menjadi pelajar.Alhamdulillah,sekurang-kurangnya ilmu yang dia dapat nanti akan digunakan untuk tambahan semasa dia bekerja nanti.Semoga dia berjaya.

*Engkau tak tahu siapa aku,tapi aku tahu siapa engkau dalam hatiku*

0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...