Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Thursday 16 May 2013

aku dan novel

Ni sebahagian novel kesayangan aku.Ni novel ni aku simpan dekat kolej.Sebab kebanyakan novel aku beli di sini di Dungun.Nanti bila cuti abru aku nak bawa balik.Penat nanti dah cuti sem kena pindah barang.Aku duduk kolej dah lah tingkat atas sekali. Tingkat 3.Huh,penat kalau memunggah barang.

AKu dan novel memang tak dapat dipisahkan.Sehari aku boleh habiskan 2 buah novel.Tu pun kalau tak ada apa2 kerja yang perlu aku buat la.Semua novel yang aku beli berkaitan dengan cinta.Cinta dengan novel pun memang tak dapat dipisahkan.

Aku memang sangat sukakan novel.Setiap kali aku beli novel baru mesti aku akan sampul.Bagi tak rosak.Kalau ade orang nak pinjam aku mesti letak memo.

Jangan kotor
Jangan lipat
Jangan buka besar2.
Kalau buat apa2 yg boleh ROSAKKAN
buku ni,
sila GANTI baru.
NO DOUBT

Ni la ayat memo aku.Puncanya kau serik bila 2 buah novel aku hilang.Then yang lain ade yang rosak dan kotor.Yang sakit hatinya yang rosakkan novel tu bukan siapa2 pon.
Kakak sepupu aku jugak.Geram memang geram.Nak lepas tak boleh.Boleh tahan rasa ajelah.

Org kata sabar separuh dari iman.
^_^

LoveJannAh with eira azmira


0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...