Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Sunday 10 March 2013

masa terus berlalu.

Alhamdulillah...hhari ini genap umur aku ke -21 tahun.Tak sangka begitu cepat masa berlalu.
Dalam aku sibuk memikirkan masa depanku yang aku inginkan pada  masa hadapan,sahabt-sahabat yang lain mula sibuk memikirkan masa depan mereka bersama pasangan masing-masing.
 
Kebanyakkan sahabt-sahabtku di sini sudah di'book'untuk dijadikan teman hidup.Aku?Entahlah.Buat masa ini,semua tu tidak penting lagi buatku.Bukan aku menyombong atau jual mahal.Tapi,keadaan yang tidak mengizinkan.InsyaAllah....andai ada jodoh adalah.Cinta itu kan fitrah manusia.Tak kisahlah bercinta sebelum atu selepas pernikahan.Semoga hubungan itu akan kekal sehingga ke syurga dan hujung usia.

0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...