Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Thursday 14 March 2013

kereta putih

Kereta putih.Sejak peristiwa yang hampir meragut maruah kami semasa di rumah sewa dulu menjadikan aku fobia apabila melihat kereta putih.Biarpun kereta dan empunya kereta dikatakan tidak bersalah langsung dengan kejadian itu.Tidak kisahlah kereta itu jenis dan jenama apa,yang penting sekarang ini aku menjadi takut apabila melihat kereta berwarna putih di depan mata.

Kini,disebabkan peristiwa itu,kami semua berpecah.Tiada lagi persefahaman antara kami.Dulu,setiap kalikami keluar rumah,ada sahaja mata yang memerhatikan kami.Aku takut,perkara yang sama akan berulang lagi.Apatah lagi,bunyi ketukan di dinding atas rumah,menambahkan lagi rasa gerun kami untuk terus menetap disitu.

Aku berharap aku takkan jumpa dia lagi.Biarpun di kampus,atau di mana sahaja.

0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...