Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Thursday 10 October 2013

i'm fashion disaster

Assalamualaikum w.b.t
Salam pagi,salam ceria untuk hari Jumaat ni.Alhamdulillah,dah hari jumaat .Hari ni i'm going back to Kota Tinggi untuk cuti pertengahan semester.Rindunya dekat mak.Rindu juga pada si kecil ,anak buah paling bongsu(setakat ni) Nur Qisha Qaisara.

Dalam sibuk mempacking pakaian untuk dibawa pulang,Miera ternampak pula cardigan purple yang baru dibeli.Terfikir pula cardigan tu nak pakai ke tidak.Maklumlah,Miera kalau ke kelas selesa pakai yang simple.Lagi2 bila tak ada mood nak iron baju kurung.Tiap kali ke kelas Miera yang paling menonjol pada pandangan kawan2.Miera ni fesyen disaster.Senang je jawapan yang miera bagi.Mana tidaknya,baju kurung sepasang kadang-kadang bukan Miera pakai sepasang terus.Baju kurung miera kenakan dengan dress labuh.Kain dia kan panjang.Kan jimat tak pakai iron kain dia.Kalau tak ada banyak baju kurung buatlah macam miera.Hehe..
Baju kurung miera macam ni.
Gedik kan tak nak pakai sepasang,
Pinjam pic dekat en.google
Long dress Miera.
Pinjam jugak dekat en.google.
Lain kali Miera up yang betul.

ni bukan cardigan purple miera.
pinjam je dekat en.google.
Cardigan miera labuh melepasi punggung.
^_^

Lepas ni mesti gempak.Haha..simple.tapi kawan2 cakap glamour kamu.Wah,lagi2 bila dikenakan dengan shawl yang bermotif or tudung.

Tengok,siapa cakap wanita bertudung tak tahu berfesyen.Boleh je nak berfesyen asalkan jangan melanggar hukum.Islam tu kan suci.^_^

Okeylah .Miera nak bersiap.Lain kali jumpa lagi.Assalamualaikum w.b.t


0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...