Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Friday 6 December 2013

Silent!!!

SILENT and OFF PHONE!

Rasa kecil hati dengan seorang kakak membuatkan aku off semua talian. She's never support whatever i've done.Sedihnya,bila dia buat begitu.Aku juga adiknya.Payahnya dia menuruti keinginanku.Permintaan sijil SPM yang dipinta terlalu payah untuk dipenuhi.Rasanya baru kali ini aku meminta bantuannya.Just scan and send to me by email!Is it very hard to fulfill???

Kadang-kadang aku rasa cemburu dengan adik aku.Mudahnya segala permintaannya dipenuhi.Aku?Sudahlah jauh dari keluarga.Tak pernah ditanya khabar aku di sini.Dulu janji bukan main. Bila tak ada duit cakapla...bila nak apa-apa beritahula...Semuanya hanya cakap kosong.Aku benci dengan orang yang sangat suka berjanji.Bunyinya agak kasar.In fact,aku memang rasa sakit hati sangat.Aku suruh buat dari hari selasa.DELAY!DELAY!

Orang kata bila adik beradik ramai, seronok.Hakikatnya aku tak seronok.Aku ada adik beradik 8 orang termasuk aku.Tapi bila minta tolong semuanya berdolak dalih.I'm their sister!Bukan orang lain.Buka orang luar.

0 surat cinta dari reader:

Post a Comment





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...